lördag 5 maj 2012

Mobilizera Stinker!!


Mobilizera i Haninge Centrum.
Jag har köpt 2st. IPhone4s telefoner med  telenor abonnemang  av  Mobilizera i Haninge. Den ena var trasig visade det sig. Kom upp ett meddelande om att fel Sim kort satt i. Jag ringde runt olika support och fick till svar att Sim kort läsaren var var trasig och måste lagas.
Jag uppmanades att åka till återförsäljaren för att byta ut Iphonen mot en ny. Men väll på plats och 2,5 timmars väntande. Så fick jag svaret av Mobilizera, Det jag hävdat hela tiden! Mobilen måste på service. Man Köper en ny mobil som måste på service? Men jag trodde att jag skulle få en ny mobil på plats. Men Nej! Inte deras policy sa dom. du får vänta så hör vi av oss när den är reparerad tar väll ca:2-3 veckor?? Så nu sitter jag och betalar för en lus som jag ej kan nyttja!!
Och Personalen i butiken var snudd på otrevliga och mycket okunnig både tekniskt och mentalt. Rena cykel verkstaden och  servicen var totalt värdelös.
Totalt värdelösa!!

1 kommentar:

  1. Du har drabbats av ungefär samma sak som jag. Ny surfplatta går sönder direkt, efter mycket bråk får jag ut en ny. Får simkort fr telenor som enl. Mobilizera förstör plattan !? Tar in plattan för reparation och när jag ska hämta ut den är butiken igenstängd och personalen borta. ! Vad som sen följde orkar jag ens inte sammanfatta här. Mobilizera är inget företag, det är ett skämt!

    SvaraRadera

Fett nice inlägg